ملاقات محترم مولوی قدرت‌الله جمال با والی کندوز

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۳/۳۱ - ۱۶:۴۴
ملاقات محترم مولوی قدرت‌الله جمال با والی کندوز

سه‌شنبه مورخ 31جوزای 1401

محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین وزارت صنعت و تجارت و هیئت همراه‌شان محترم ملا نیازمحمد واثق مشاور اقتصادی این معینیت و مطیع‌الله امید رئیس استراتژی، پالیسی و پلان در سفرشان به ولایت کندوز، روزگذشته با محترم نثاراحمد نصرت والی این ولایت ملاقات کرد.

در این ملاقات که محترم قاری بختیار معاذ قوماندان امنیه ولایت کندوز نیز حضور داشت؛ محترم نثاراحمد نصرت تشریف‌آوری آقای جمال را به این ولایت خوش‌آمدید گفته، بیان داشت که ساختن خط‌‌آهن شیرخان بندر ضروری بوده و در رشد اقتصادی کشور و انتقال اموال مفید می‌باشد.

محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین امور صنعت و تجارت ضمن تأکید به طی مراحل اسناد سکتورخصوصی به اسرع وقت، گفت که تصمیم داریم با ایجاد پارک‌های صنعتی در ولایت‌های مورد نیاز؛ سهولت‌های بیشتر را برای صنعت‌کاران فراهم نمایم.

محترم قاری بختیار معاذ قوماندان امنیه ولایت کندوز نیز صحبت نموده و از تأمین امنیت سکتورخصوصی اطمینان داد.

در اخیر محترم مولوی جمال به رئیس صنعت و تجارت این ولایت هدایت داد تا مشکلات و چالش‌های صنعت‌کاران، تاجران و متشبثین را همیشه با مقام ولایت شریک سازند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۳
Background image

علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در تولید سولر و انرژی برق

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با آقای شییه، یک تن از سرمایه‌گذاران کشور چین دیدار نمود.

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۰
Background image

نمایشگاه گنجینه بامیان اختتام یافت

نمایشگاه که در ولایت بامیان، تحت عنوان گنجینه بامیان در آن ولایت با حضور مقامات امارت اسلامی و اعضای سکتورخصوصی افتتاح گردیده بود، روزگذشته مورخ 5اسد سال‌روان اختتام یافت.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

BACK TO NEWS