دیدار با اعضای محترم اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۷/۶ - ۱۰:۵۳
دیدار با اعضای محترم اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری

دوشنبه مورخ ۵ میزان ۱۴۰۰

محترم نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با  اعضای محترم اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان و جمع از فعالین سکتور خصوصی در تالار کنفرانس‌های این وزارت دیدار کرد.

در این دیدار اعضای این اتاق، انتخاب آقای عزیزی را به حیث سرپرست وزارت صنعت و تجارت به ایشان تبریک گفته و ازینکه یک تاجر در رأس این وزارت قرار گرفته است از رهبری محترم امارت اسلامی افغانستان سپاس‌گذاری کردند.

اعضای محترم اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری با بیان اینکه وزارت صنعت و تجارت خانه‌ی مشترک همه‌ی تاجران کشور می‌باشد؛ در مورد مواداولیه و امنیت فزیکی‌شان با جناب سرپرست وزارت صحبت کرده و خواهان همکاری رهبری این وزارت گردیدند.

آقای عزیزی اشاره نمود که تاجران سرمایه ملی افغانستان می‌باشد، اظهار داشت که کمیسیون‌های جداگانه، تحت رهبری معاونین محترم رئیس وزرای امارت اسلامی افغانستان ایجاد شده و روی موضوعات مورد بحث به صورت جدی کار جریان دارد. ایشان اضافه کرد که امارت اسلامی افغانستان متوجه مشکلات تاجران و شهروند کشور می‌باشد و پالیسی ما این است که با کشورها جهت تقویت روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری در تماس هستیم و امیدواریم که مشکلات پیش‌آمده بزودی رفع گردد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS