معین وزارت صنعت و تجارت با مسئولین محصولات شوینده "نیلو" دیدار نمود

anwar_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۷ - ۸:۴۹
معین وزارت صنعت و تجارت با مسئولین محصولات شوینده "نیلو" دیدار نمود

سه شنبه ۲۳ صفرالمظفر ۱۴۴۶ / ۶ سنبله ۱۴۰۳

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با مسئولین محترم محصولات شوینده نیلو بعد از ظهر امروز دوشنبه ۶ سنبله سال‌روان در دفتر کارشان، دیدار نمود.

ضمن این دیدار، مسئولین شرکت مذکور با ارایه معلومات در مورد تولیدات این شرکت، مشکلات شان را در رابطه به مواد شوینده با معین وزارت صنعت و تجارت شریک نمودند.

محترم مولوی احمدالله زاهد به آنها اطمینان داده، وعده سپرد که به مشکلات آنها رسیدگی صورت خواهد گرفت.

آنها همچنان گفتند که در قسمت مواداولیه شوینده آماده سرمایه‌گذاری مزید اند.

همچنان مولوی زاهد از آنها خواست که مشکلات شان را در قسمت افزایش تعرفه محصولات شوینده و وارد نمودن نمک صنعتی، کتباً با این وزارت شریک نمایند تا با ادارات و مراجع مربوطه شریک گردد.

قابل ذکر است که شرکت تولیدی نیلو؛ پودر لباس‌شویی، مایع سفیدکننده، مایع ظرف‌شویی، مایعات دست‌شویی، شامپو و پودری که دارای حجم زیاد و وزن کم می‌باشد، را تولید می‌کند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۹:۳۳
Background image

یازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین دایر گردید

یازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین کشور قبل از ظهر امروز تحت رهبری محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با اشتراک اعضای محترم هیئت مدیره. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

جزئیات بیشتر در مورد مرکز تجارتی ترمز

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت بعد از افتتاح مرکز تجارتی ترمز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها، پیرامون این مرکز جزئیات بیشتر ارایه نمود

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۳
Background image

نشست کاری پیرامون تنفیذ و چگونگی تطبیق قانون ساحات صنعتی برگزار گردید

نشستی که تحت رهبری محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت با حضور محترم قاری عبدالمجید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع و رئیس هیئت ارزیابی و بررسی اسناد مربوط به. . .

BACK TO NEWS