نمایشگاه  وطن ما تولید ما

anwar_admin
نمایشگاه  وطن ما تولید ما

قرار است نمایشگاه  وطن ما تولید ما توسط شرکت محترم خدماتی موج وی‍ژن با همکاری وزارت صنعت و تجارت و سایر نهاد های ذیربط و سکتور خصوصی به تاریخ ۸ الی ۱۰ عقرب ۱۴۰۳ در  ولایت هلمند برګزار ګردد.  

در این نمایشگاه، سکتور های مختلف تولیدی، تجارتی و خدماتی از جمله زراعت، صنعت، قالین، معادن، صحت، بانکداری، صنایع دستی، ماشین آلات،‌ ترانسپورت، لوژستیک،ساختمانی، ‌مخابرات، تحصیلات و سایر سکتور ها به هدف ایجاد یک فضای سالم برای بازاریابی تولیدات و محصولات افغانی، شناسایی نیازمندی های مشتریان و مصرف کنندگان در بازار رقابتی، افزایش فروش، تقویت سهم بازار، گسترش روابط تجاری  و جلسات تواصل تجارتی برګزار میګردد.

علاقمندان می‌توانند جهت دریافت معلومات بیشتر در مورد این نمایشگاه، به ایمیل آدرس  (Visionevents250@gmail.com)  و شماره تلفن (۰۷۸۰۲۱۰۲۵۰/۰۷۸۹۶۶۵۰۹۹)  به تماس شوند.

جهت معلومات بیشتر اینجا کلیک نمائید

 

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۳۰ - ۹:۴۰
Background image

نمایشگاه تجارتی در شهر دهلی‌جدید هند

قرار است از تاریخ ۱۴ الی ۲۷ نوامبر سال جاری در شهر دهلی جدید هند (IITF)  نمایشگاه تجارتی برگزار گردد.

روی این ملحوظ برای پنج تن از تاجران افغان واجد شرایط که خواهان اشتراک در این . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۲:۵۰
Background image

نمایشگاه  وطن ما تولید ما

قرار است نمایشگاه  وطن ما تولید ما توسط شرکت محترم خدماتی موج وی‍ژن با همکاری وزارت صنعت و تجارت و سایر نهاد های ذیربط و سکتور خصوصی به تاریخ ۸ الی ۱۰ عقرب ۱۴۰۳ در  ولایت هلمند برګزار . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۴ - ۹:۵۷
Background image

نمایشگاه شهرمشهد ایران

قرار است نمایشگاه صادرات به کشور های آسیای مرکزی و افغانستان از تاریخ ۱ الی ۴ عقرب ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار گردد، برای تعداد محدود از هیئت های تجاری از این کشور ها . . .

بازگشت به اطلاعیه ها