وزیر صنعت و تجارت: به مشکلات شرکت‌های تولیدی محصولات صحی رسیدگی جدی می‌شود

yonus_shafaq
شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲ - ۱۸:۳۴
وزیر صنعت و تجارت: به مشکلات شرکت‌های تولیدی محصولات صحی رسیدگی جدی می‌شود
شنبه ۲ حوت ۱۳۹۹
نثاراحمد غوریانی وزیر صنعت و تجارت در دیداری با اعضای سکتورصنایع بهداشتی افغانستان به حل مشکلات این سکتور و استفاده از صنایع‌بهداشتی داخلی تاکید کرد.
آقای غوریانی از مسئولین شرکت‌های تولیدی محصولات صحی خواست که مشکلات، چالش‌ها و فرصت‌های فراراه سکتورشان را به طور کتبی به رهبری این وزارت شریک نمایند تا مشکلات آنها پس از بررسی به صورت کامل حل گردد.
وزیر صنعت و تجات همچنان تاکید کرد که برای خودکفایی کامل در سکتورصنایع‌ بهداشتی این وزارت در تمام شهرک‌های صنعتی کشور برای کسانی که خواهان زمین باشند؛ زمین توزیع خواهد کرد.
در این نشست مسئولین شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی در کنار سایر مشکلات‌شان، عمده‌ترین چالش فرا‌راه‌شان را عدم توزیع زمین برای آنان در پارک‌های صنعتی کشور عنوان کردند.
مسئولین این شرکت‌ها از رهبری وزارت صنعت و تجارت خواستند تا در زمینه‌ی حمایت و استفاده از تولیدات داخلی؛ توجه‌ی بیشتری از سوی نهادهای دولتی و سکتورخصوصی صورت گیرد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۹:۲۴
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت: از سرمایه گذاران مالیزیای می‌خواهیم تا در افغانستان سرمایه گذاری نمایند

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با نمایندگان از وزارت محترم خارجه، وزارت دفاع، وزارت داخله و نماینده دفتر نخست وزیر مالیزیا برای افغانستان به ریاست دکترخانم. . .

BACK TO NEWS