وزیر صنعت و تجارت: به مشکلات شرکت‌های تولیدی محصولات صحی رسیدگی جدی می‌شود

yonus_shafaq
شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲ - ۱۸:۳۴
وزیر صنعت و تجارت: به مشکلات شرکت‌های تولیدی محصولات صحی رسیدگی جدی می‌شود
شنبه ۲ حوت ۱۳۹۹
نثاراحمد غوریانی وزیر صنعت و تجارت در دیداری با اعضای سکتورصنایع بهداشتی افغانستان به حل مشکلات این سکتور و استفاده از صنایع‌بهداشتی داخلی تاکید کرد.
آقای غوریانی از مسئولین شرکت‌های تولیدی محصولات صحی خواست که مشکلات، چالش‌ها و فرصت‌های فراراه سکتورشان را به طور کتبی به رهبری این وزارت شریک نمایند تا مشکلات آنها پس از بررسی به صورت کامل حل گردد.
وزیر صنعت و تجات همچنان تاکید کرد که برای خودکفایی کامل در سکتورصنایع‌ بهداشتی این وزارت در تمام شهرک‌های صنعتی کشور برای کسانی که خواهان زمین باشند؛ زمین توزیع خواهد کرد.
در این نشست مسئولین شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی در کنار سایر مشکلات‌شان، عمده‌ترین چالش فرا‌راه‌شان را عدم توزیع زمین برای آنان در پارک‌های صنعتی کشور عنوان کردند.
مسئولین این شرکت‌ها از رهبری وزارت صنعت و تجارت خواستند تا در زمینه‌ی حمایت و استفاده از تولیدات داخلی؛ توجه‌ی بیشتری از سوی نهادهای دولتی و سکتورخصوصی صورت گیرد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۳
Background image

علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در تولید سولر و انرژی برق

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با آقای شییه، یک تن از سرمایه‌گذاران کشور چین دیدار نمود.

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۰
Background image

نمایشگاه گنجینه بامیان اختتام یافت

نمایشگاه که در ولایت بامیان، تحت عنوان گنجینه بامیان در آن ولایت با حضور مقامات امارت اسلامی و اعضای سکتورخصوصی افتتاح گردیده بود، روزگذشته مورخ 5اسد سال‌روان اختتام یافت.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

BACK TO NEWS