تأکید وزارت صنعت و تجارت به جمع‌آوری عواید به شکل شفاف و عادلانه

anwar_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۶ - ۸:۵۰
تأکید وزارت صنعت و تجارت به جمع‌آوری عواید به شکل شفاف و عادلانه

یکشنبه ۱۲ ربیع الاول ۱۴۴۶ / ۲۵ سنبله ۱۴۰۳

جلسه تقویت همکاری در بخش جمع‌آوری عواید و ایجاد تیم مشترک نظارت از جمع‌آوری عواید در وزارت صنعت و تجارت، تحت رهبری محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با حضور روئسای عمومی امورتجارت و پارک‌های صنعتی و امورصنایع این وزارت، معاون محترم ریاست عمومی عواید وزارت مالیه و سایر روئسا و تیم تخنیکی وزارت مالیه دایر گردید.

در این جلسه در رابطه به تقویت همکاری‌های دوجانبه میان دو اداره، منابع عوایدزای این وزارت و چالش‌ها و مشکلات موجود در امر جمع‌آوری عواید بحث صورت گرفت.

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین این وزارت با تأکید به جمع‌آوری عواید به شکل شفاف و عادلانه، گفت: ما برنامه‌های جهت افزایش عواید کشور داریم و در قسمت جمع‌آوری عواید از مشوره‌های وزارت محترم مالیه استفاده مفید نموده و در تطبیق برنامه‌های آن وزارت همکار استیم.

در اخیر این جلسه روی ایجاد تیم مشترک جهت نظارت از روند جمع‌آوری عواید وزارت صنعت و تجارت موافقه صورت گرفت.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۶ - ۸:۵۰
Background image

تأکید وزارت صنعت و تجارت به جمع‌آوری عواید به شکل شفاف و عادلانه

جلسه تقویت همکاری در بخش جمع‌آوری عواید و ایجاد تیم مشترک نظارت از جمع‌آوری عواید در وزارت صنعت و تجارت، تحت رهبری محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۵ - ۸:۵۷
Background image

برگزاری جلسه مشورتی پیرامون تجارت و ترانزیت میان افغانستان و کشورهای همسایه و منطقه

جلسه بزرگ مشورتی پیرامون تجارت و ترانزیت میان افغانستان و کشورهای همسایه و منطقه تحت ریاست محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با حضور محترم مولوی احمدالله زاهد، معین. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۵ - ۸:۴۴
Background image

پیرامون قانون ساحات صنعتی به اعضای اتاق‌های سکتوری معلومات ارایه گردید

نشست پیرامون تنفیذ و چگونگی تطبیق قانون ساحات (پارک‌های) صنعتی تحت رهبری محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با حضور نمایندگان اتاق‌های سکتوری کشور، بعد از ظهر امروز. . .

BACK TO NEWS