دیدار رئیس جمهور با اعضای فدراسیون اطاق های افغانستان و شماری از متشبثین 

reza_admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۰ - ۹:۵۹
دیدار رئیس جمهور با اعضای فدراسیون اطاق های افغانستان و شماری از متشبثین 

رئیس جمهور محمد اشرف غنی عصر امروز طی دیداری با اعضای فدراسیون اطاق های افغانستان و شماری از متشبثین، خواست و مشکلات آنان را در رابطه به واردات مواد اولیه خوراکی، استماع نمود

در این دیدار که در ارگ انجام شد، ابتدا وزیر صنعت و تجارت طرح تهیه ذخایر استراتیژیک مواد اولیه را با رئیس جمهور شریک ساخت و گفت که در یک ماه گذشته در حدود ده هزار تن مواد اولیه خوراکی به بازار عرضه شده است.

سپس معاون فدراسیون اتاق های افغانستان، پیشنهادات مشخص را مورد مشکلات سکتور و راه حل های آن، ارائه کرد.

متعاقباً رئیس جمهور غنی خطاب به اعضای فدراسیون اطاق های افغانستان و متشبثین، گفت که تا یک ماه تعرفه شما به گونه امتحانی معاف می گردد و بعد از آن با توجه به وضعیت، تصمیم می گیریم.

رئیس جمهور با تاکید گفت که سکتور خصوصی دست راست من است و کسانی که از آن رشوت می گیرند، خیانت ملی را انجام می دهند. وی به وزارت مالیه هدایت داد که در مشورت با سکتور خصوصی از طریق پروسۀ شفاف، کارمندان را بگمارند و برای صادرات زمینه های لازم را فراهم سازند.

رئیس جمهور کشور به ریاست عمومی ادارۀ امور، وزارت مالیه و شاروالی کابل هدایت داد که مشترکاً در راستای حل مشکل سکتور خصوصی کار نمایند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۸
Background image

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق افتتاح شد

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق با حضور محترم ملا عبدالغنی بردار، معاون اقتصادی و مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان، آقای سریک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

BACK TO NEWS