اطلاعیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کابل ۲۱- ۲۵ ثور 1402

reza_admin
اطلاعیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کابل ۲۱- ۲۵ ثور 1402

قرار است به مناسبت تجلیل از هفته‌ی صنعت، "نمایشگاه بین‌ المللی کابل" از تاریخ ۲۱ الی ۲۵ ثور ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی افغانستان واقع چمن حضوری به هدف بازاریابی برای محصولات و تولیدات کشور، حمایت از سرمایه‌گذاران ملی، تأمین ارتباطات لازم میان تاجران و آشنایی مردم با محصولات و تولیدات داخلی برگزار گردد.

در این نمایشگاه محصولات و تولیدات سکتورهای مختلف صنعتی، زراعتی، ساختمانی، معدنی، صنایع‌ دستی، تجهیزات طبی، ادویه و سایر محصولات و تولیدات ملی به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقمندان می‌توانند به روزهای معینه از این نمایشگاه دیدن نموده از محصولات و تولیدات صنعتی وطن‌شان خریداری نمایند.

همچنان از رسانه‌های محترم دعوت به عمل میاید تا جهت پوشش هرچه بیشتر و بهتر مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به روز پنجشنبه مورخ ۲۱ شوال ۱۴۴۴ مطابق به ۲۱ ثور ۱۴۰۲ رأس ساعت ۹ قبل از ظهر حضور به‌ هم‌ برسانند.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۹:۴۴
Background image
شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۹:۱۲
Background image

برگزاری نمایشگاه مولانا جلال الدین محمد بلخی در ولایت بلخ به تاریخ  ۲۲ الی ۲۴ جوزا ۱۴۰۳

قرار است نمایشگاه تحت نام مولانا جلال الدین محمد بلخی در ولایت بلخ، هوتل طلوع به تاریخ ۲۲الی ۲۴ جوزا از طرف شرکت خدماتی بازاریابی سیکارام احمدی به همکاری وزارت صنعت و تجارت و سایر نهاد . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۴۵
Background image

برگزاری نمایشگاه ملی و بین المللی هفته صنعت به تاریخ ۲۳ الی ۲۸ ثور ۱۴۰۳

قرار است نمایشگاه ملی و بین المللی هفته صنعت در مرکز نمایشګاه بین المللی افغانستان به تاریخ ۲۳ الی ۲۸ ثور از طرف مرکز متذکره به همکاری وزارت صنعت و تجارت و سایر نهاد های ذیربط برگزار . . .

بازگشت به اطلاعیه ها