اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

reza_admin
اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

Publish Date

Closing Date

Location وزارت صنعت و تجارت واقع دارالامان جوار شورای ملی سابقه

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می­شود، وزارت صنعت و تجارت در نظر دارد، قرارداد "محروقات زمستانی(گاز مایع)" خویش را برای سال مالی1401 تحت شماره داوطلبی (MOIC/NCB/G/1401/007) با جانب شرکت لوژستیکی برج عیاران شماره جواز (50207) و با آدرس سرک دارالامان، ناحیه شش، مرکز کابل به قیمت مجموعی مبلغ (1,418,796) یک میلیون و چهار صد و هژده هزار و هفت صد و نود و شش افغانی اعطا نماید.

اشخاص حقیقی و حکمی که هر گونه اعتراض در زمینه داشته باشند، می توانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز تقویمی طور کتبی توام با دلایل آن به ریاست تدارکات وزارت صنعت و تجارت واقع دارالامان، جوار شورای ملی سابقه، وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارایه نمایند.

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد".

More tenders

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۲۵
Background image

دعوت به داوطلبی تهیه و تدارک دو نوع تیل دیزل و پطرول

ریاست تدارکات وزارت صنعت و تجارت از تمام داوطلبان واجدشرایط دعوت می نماید، تا در پروسه داوطلبی باز داخلی تهیه و تدارکات دو نوع تیل دیزل و پطرول مورد ضرورت سال مالی 1403 این وزارت اشتراک . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۳ - ۱۰:۸ کابل، وزارت صنعت و تجارت واقع دارالمان، جوار شورای ملی سابقه
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت صنعت و تجارت در نظر دارد، قرارداد روغنیات (تیل پطرول و دیزل) دو ربع اخیر سال مالی 1402

دوشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۵ - ۱۳:۴ کابل، وزارت صنعت و تجارت واقع دارالمان، جوار شورای ملی سابقه
Background image

اطلاعیه تصمیم قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود. وزارت صنعت و تجارت در نظر دارد، قرارداد اعمار ساحه تجارتی دوراهی حیرتان ولایت بلخ را که تحت شماره . . .

Back to tenders