امضای تفاهمنامه برق رسانی پارکهای صنعتی جمعه محمد محمدی و شیخ مصری ننگرهار

murtaza_admin
دوشنبه ۱۳۹۸/۵/۱۴ - ۱۵:۵۸
news

 

روز چهارشنبه 9 اسد 1398 تفاهمنامه برق رسانی به فازهای اول و دوم پارک صنعتی جمعه خان محمدی و همچنان پارک صنعتی شیخ مصری ولایت ننگرهار با حضورداشت محترم اجمل احمدی سرپرست وزارت صنعت و تجارت، محترم امان الله غالب ریس شرکت برشنا و شماری از سرمایه گذاران و صنعت کاران در مقر این وزارت به امضا رسید.
طبق این تفاهم نامه، شرکت برشنا برای صنعتکاران برق دوامدار با ولتاژ مناسب فراهم می نمایند و در مقابل، مصرف کنندگان در اقساط مختلف هزینه آن را پرداخت خواهند نمود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS