برگزاری نمایشگاه‌ی قالین از سوی مؤلدین و صادرکنندگان قالین زون غرب

reza_admin
شنبه ۱۴۰۱/۳/۲۱ - ۱۰:۲۸
برگزاری نمایشگاه‌ی قالین از سوی مؤلدین و صادرکنندگان قالین زون غرب

شنبه مورخ 21جوزای 1401

در برنامه‌ای که به همین منظور برگزار گردیده بود، الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت و شماری از روئسای این وزارت نیز حضور داشتند.

مؤلدین و صادرکنندگان قالین زون غرب از تشریف‌آوری هیئت رهبری وزارت صنعت و تجارت قدردانی از اهمیت و ارزش صنعت قالین کشور یادآوری نموده و از مقام محترم وزارت صنعت و تجارت کشور خواست تا در عرصه‌ی رشد صادرات و ایجاد بازارهای بین‌المللی برای فروش قالین‌های افغانستان همکاری‌های لازم صورت گیرد.

آقای عزیزی ضمن با اهمیت خواندن صنعت قالین کشور ابراز داشت که این وزارت در تلاش است تا برای فروش بهتر قالین‌های ناب افغانستان در بازارهای بین‌المللی اقدامات عملی نماید.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت ا.ا. افغانستان همچنان از تلاش‌ها برای رفع چالش، پیش‌روی صنعت‌کاران قالین صحبت کرد.

در پایان برنامه سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت همراه‌شان از نمایشگاه‌ی قالین‌های دست‌باف کشور دیدار نموده و از مؤلدین و صادرکنندگان قالین جهت برگزاری این نمایشگاه تشکری نمود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۸:۳۶
Background image

توافقات دوجانبه روی تسهیلات تجارتی و ترانزیتی میان افغانستان و پاکستان

مذاکرات دوجانبه میان هیئت امارت اسلامی افغانستان به سرپرستی محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت جمهوری اسلامی پاکستان به سرپرستی محترم محمدخُرم آغا، معین وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۳۷
Background image

هیئت وزارت صنعت و تجارت از پارک‌های صنعتی ولایت پروان بازدید نمود

محترم مولوی عبدالحمید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع، رئیس توزیع زمین پارک‌های صنعتی این وزارت و رئیس صنعت و تجارت ولایت پروان از پارک‌های صنعتی باریک‌آب

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۱۶
Background image

استماع مشکلات صنعت‌کاران ولایت هرات

محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در ادامه دیدارهای شان در ولایت هرات، در شهرک صنعتی هرات با صنعت‌کاران این شهرک دیدار و ملاقات نمودند.

BACK TO NEWS