تأکید به حل مشکلات صنعت‌کاران پارک صنعتی جمعه‌محمد محمدی

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۲ - ۸:۳۸
تأکید به حل مشکلات صنعت‌کاران پارک صنعتی جمعه‌محمد محمدی

دوشنبه ۱۱ اسد ۱۴۰۰

سیدمحسن سادات رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع وزارت صنعت و تجارت به منظور بررسی وضعیت پارک صنعتی جمعه‌محمد محمدی، چگونگی فعالیت کارخانه‌های تولیدی در این پارک و بحث و گفت‌وگو در مورد مشکلات و چالش‌های فراراه‌ی کاری آنان با صنعت‌کاران این پارک دیدار کرد.

صنعت‌کاران پارک صنعتی جمعه‌محمد محمدی مشکلات فراراه‌ی کاری‌شان و مشکلات فاز اول و دوم این پارک را با رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع این وزارت شریک کردند.

در این دیدار آقای سادات گفت که رهبری وزارت صنعت و تجارت مصمم به حل مشکلات صنعت‌کاران در تمام پارک‌های صنعتی کشور می‌باشد و مشکلات پارک صنعتی جمعه‌محمد محمدی در آینده‌ی نزدیک حل می‌گردد.

همچنین آقای سادات از فاز دوم این پارک بازدید و وضعیت ساخت زیربنای پارک، فعالیت کارخانه‌های تولیدی و کارخانه‌های در حال ساخت را با صنعت‌کاران به بحث و بررسی گرفت.

هیئت رهبری وزارت صنعت و تجارت به منظور دریافت چالش‌ها، مشکلات و فُرصت‌های فراراه‌ی صنعت‌کاران و سرمایه‌گذاران در پارک‌های صنعتی کشور از پارک‌های صنعتی و کارخانه‌های تولیدی بازدید می‌نماید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS