توظیف کمیته موظف جهت بررسی آن فیس‌های که توسط اتاق تجارت از تاجران دریافت می‌گردد

anwar_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴
توظیف کمیته موظف جهت بررسی آن فیس‌های که توسط اتاق تجارت از تاجران دریافت می‌گردد

یک‌شنبه ۲۳ رجب المرجب ۱۴۴۵ / ۱۵ دلو ۱۴۰۲

به منظور تحقق فیصله‌ کمیسیون محترم اقتصادی جهت بررسی آن فیس‌های که توسط اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری از تاجران دریافت می‌گردد؛ جلسه مشترک با حضور نمایندگان محترم وزارت‌های مالیه و زراعت، آبیاری و مالداری و اتاق‌های سکتوری تحت ریاست سرپرست وزارت صنعت و تجارت برگزار گردید.

در این جلسه، محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های رهبری ا.ا افزایش حجم و ارزش صادرات کشور می‌باشد، اظهار داشت: تلاش‌ها برای ایجاد تسهیلات بیشتر جهت افزایش صادرات جریان دارد و با توجه به یک سلسله شکایت‌ها، کمیسیون محترم اقتصادی به این وزارت وظیفه سپرد تا پیرامون آن فیس‌های که توسط اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری از تاجران دریافت می‌گردد، بررسی‌های خویش را انجام داده و گزارش آنرا جهت اتخاذ تصمیم به کمیسیون اقتصادی ارائه نماید.

بعد از بحث و تبادل‌نظر میان اشتراک‌کنندگان؛ فیصله گردید تا کمیته‌ متشکل از نمایندگان محترم وزارت‌های صنعت و تجارت، مالیه و زراعت، آبیاری و مالداری موظف است تا بررسی‌های خویش را آغاز نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۸:۳۴
Background image

نشست سه‌جانبه میان افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان برگزار گردید

نشست سه‌جانبه میان هیئت‌های امارت اسلامی افغانستان به رهبری محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت، جمهوری ترکمنستان تحت ریاست آقای چاکی اف، معاون رئیس جمهور

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۸:۲۸
Background image

نشست دوجانبه میان افغانستان و ترکمنستان

نشست دوجانبه هیئت امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت جمهوری ترکمنستان تحت ریاست آقای چاکی اف، معاون رئیس جمهور آن کشور دایر گردید

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۸:۲۳
Background image

برگزاری نشست دوجانبه میان هیئت‌های افغانستان و قزاقستان

نشست دوجانبه میان هیئت امارت اسلامی افغانستان تحت ریاست محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت جمهوری قزاقستان تحت رهبری آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر. . .

BACK TO NEWS