جلب و حمایت از سرمایه‌گذاری در کشور

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۳/۳ - ۹:۲۴
جلب و حمایت از سرمایه‌گذاری در کشور

سه‌شنبه 3جوزای 1401

محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم حاجی عبدالهادی یک تن از سرمایه‌گذاران کشور در دفتر کارشان دیدار و ملاقات نمود.

در این دیدار محترم حاجی عبدالهادی با ابراز دلچسپی به سرمایه‌گذاری در کشور، افغانستان را سرزمین فُرصت‌های سرمایه‌گذاری توصیف نمود. وی علاه نمود که می‌خواهد در بخش سمنت و ایجاد شفاخانه با معیارات جهانی در کشور سرمایه‌گذاری نماید.

متعاقباً سرپرست وزارت صنعت و تجارت با استقبال از سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی علاوه نمودند؛ وزارت صنعت و تجارت جهت سهولت‌های مزید برای تجار و سرمایه‌گذاران برنامه‌های متعددی را روی دست دارد و از تمام منافع مشروع تجار و سرمایه‌گذاران محترم دفاع نموده و زمینه‌ی رشد سرمایه‌گذاری در کشور را فراهم می‌نماید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۹:۲۴
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت: از سرمایه گذاران مالیزیای می‌خواهیم تا در افغانستان سرمایه گذاری نمایند

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با نمایندگان از وزارت محترم خارجه، وزارت دفاع، وزارت داخله و نماینده دفتر نخست وزیر مالیزیا برای افغانستان به ریاست دکترخانم. . .

BACK TO NEWS