رشد سرمایه‌گذاری جهت تولید لباس در تخار

reza_admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۴ - ۹:۲۴
رشد سرمایه‌گذاری جهت تولید لباس در تخار

چهارشنبه ۲۳ سرطان ۱۴۰۰

کارخانه‌ی تولید تار پرودکشن در ولایت تخار میزان سرمایه‌گذاری‌اش را تا سطح ۸صدهزار افغانی افزایش یافته است. این کارخانه که در سال ۱۳۹۴ از سوی یک بانو در شهر تالقان مرکز این ولایت با سرمایه‌ی ابتدای ۳۰هزار افغانی آغاز به فعالیت کرده بود، اکنون سطح سرمایه و تولیدات‌اش را افزایش داده است.

کارخانه‌ی یادشده که در راستای طرح و تولید لباس‌های افغانی فعالیت می‌نماید؛ در یک ماه ظرفیت طرح، تولید 25جوره لباس را دارا بوده و برای بیشتر از ۱۰تن از بانوان این ولایت زمینه‌ی کار را فراهم کرده است.

مسئولان این کارخانه می‌گویند که بیشتر لباس‌های تولیدی‌شان به بازارهای ولایات مختلف به فروش می‌رسد و تلاش دارند تا محصولات تولیدی‌شان به بازارهای منطقه و جهان راه یابد.

وزارت صنعت و تجارت ضمن قدردانی از فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی – تجارتی زنان در کشور، زمینه‌ی حمایت‌های لازم را برای آنان در پارک‌های صنعتی و نمایشگاه‌های داخلی و خارجی فراهم کرده است.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS