افزایش تولیدات ذوب‌آهن در ولایت قندهار

yonus_shafaq
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۸/۶ - ۱۶:۰
افزایش تولیدات ذوب‌آهن در ولایت قندهار
سه‌شنبه ۶ عقرب ۱۳۹۹
کارخانه‌ی (شیخ برادران ذوب‌آهن تولیدی فابریکه) در پارک صنعتی شوراندام ولایت قندهار که در بخش تولید انواع آهن‌آلات فعالیت دارد، در این اخیر سطح تولیدات و سرمایه‌گذاری‌اش را در سکتورذوب‌آهن نیز افزایش داده است.
این فابریکه در سال ۱۳۹۸ با سرمایه‌گذاری ابتدایی ۳۰۰ هزار دالر آمریکایی با خط‌ تولید پروفیل، پایپ‌سفید و انگلارن در این پارک صنعتی آغاز به فعالیت کرده؛ محصولات تولیدی‌اش را در ولایات قندهار، زابل، هلمند، غزنی و کابل به فروش می‌رساند.
اکنون این کارخانه سرمایه‌گذاری‌اش را در سکتورذوب‌آهن به مقدار یک میلیون دالر آمریکایی افزایش داده و ظرفیت تولیدی‌اش را در یک شبانه‌روز به ۸۰تن رسانده است و در آینده‌ی نزدیک تولید آهن‌گادر و سایر محصولات فلزی موردنیاز ساخت و ساز تعمیر را در خط تولید خویش قرار خواهد داد.
با افزایش سطح سرمایه‌گذاری و تولیدات این کارخانه؛ زمینه‌ی کار به ۵۰ تن به طور مستقیم و به بیش از ۲۰۰تن به شکل غیرمستقیم فراهم گردیده است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۸:۵۷
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در حاشیه نشست کازان فورم با معین وزارت تجارت قرقیزستان دیدار و ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با آقای ماکیشوف چنگیز، معین وزارت تجارت قرقیزستان دیدار و ملاقات نمود

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۲۶
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با معاون وزیراعظم فدراتیف روسیه ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هئیت همراه شان با آقای الیکسی اوورچوک، معاون وزیر اعظم روسیه در امور همکاری های بین‌المللی

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۲۲
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با سفیر جمهوری ایران مقیم مسکو در حاشیه فورم کازان دیدار و ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم کاظم جلالی، سفیر ایران مقیم مسکو، محترم داود میرزاخانی، سرکنسول ایران مقیم کازان و شماری از شرکت های اشتراک کننده ی ایرانی. . .

BACK TO NEWS