جلسه ایجاد سیستم دیتابیس چتر واحد جوازدهی برگزار شد

yonus_shafaq
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۴/۳۱ - ۱۲:۳
جلسه ایجاد سیستم دیتابیس چتر واحد جوازدهی برگزار شد

۲۴ سرطان ۱۳۹۹

به منظور تطبیق کامل حکم مقام عالی ریاست جمهوری جهت ایجاد سیستم دیتابیس واحد جوازهای وزارت‌ها و ادارات سکتوری تحت چتر واحد، به رهبری وزارت صنعت و تجارت در ریاست عمومی ثبت مرکزی و مالکیت فکری این وزارت و با اشتراک نمایندگان ۲۰ وزارت و اداره مستقل برگزار شد.

محترم عبدالکریم ملکیار سرپرست معینیت امور صنعت و تجارت ضمن قدر دانی از اشتراک کنندگان در جلسه پیرامون اهمیت مرکز واحد خدمات و ایجاد سیستم دیتابیس جوازدهی تحت چتر واحد با اشتراک کنندگان صحبت نموده و خواستار حمایت و همکاری تمامی وزارت‌ها و ادارات محترم در زمینه تطبیق کامل حکم مقام عالی ریاست جمهوری گردید.

در این جلسه بعد از استماع نظریات اشتراک کنندگان فیصله شد که تمام وزارت‌ها و ادارات مکلف به تطبیق حکم مقام عالی ریاست جمهوری بوده، و در تحقق آن توجه جدی می‌نمایند. همچنان ادارات محترم موارد که در تضاد با حکم مقام عالی ریاست جمهوری قرار داشته باشد، شناسایی و به شکل رسمی به ثبت مرکزی ارسال می دارند.

قابل یاد آوری است که سیستم دیتابیس چتر واحد جوازدهی، نظام جوازدهی را مرکزی ساخته و تحت یک چتر تنظیم می‌کند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۳:۵۴
Background image

نخستین جلسه پیرامون جستجوی راه بدیل برای تجارت کشور دایر گردید

نخستین جلسه کمیته تعرفه تحت ریاست محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با حضور محترم مولوی قدرت‌الله جمال‌، معین امور صنعت و تجارت این وزارت

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۳:۲۹
Background image

استماع مشکلات تاجران واردکننده کالاهای سریع‌الفساد

محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با تاجران واردکننده کالاهای سریع‌الفساد دیدار نمود.

BACK TO NEWS