حضور افغانستان برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی حلال استانبول

anwar_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۴ - ۱۵:۲
حضور افغانستان برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی حلال استانبول

سه شنبه ۱۲ ربیع الثانی ۱۴۴۶ / ۲۴ میزان ۱۴۰۳

جلسه که تحت رهبری محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با حضور نمایندگان محترم اتاق‌های سکتوری و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین برگزار گردید، پیرامون اشتراک افغانستان در نمایشگاه بین‌المللی حلال استانبول 2024 و ارایه سهولت برای اشراک‌کنندگان از افغانستان بحث صورت گرفت.

این نمایشگاه که قرار است از تاریخ 27 الی 30 نوامبر 2024 مطابق 6 الی 9 قوس 1403 در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار گردد؛ برای نخستین بار از مقام رهبری وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان و اعضای سکتورخصوصی کشور جهت اشتراک و به نمایش گذاشتن محصولات و تولیدات رسما دعوت شده است.

نمایشگاه حلال استانبول یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در جهان اسلام و سومین نمایشگاه بزرگ در دنیا می‌باشد که در سال گذاشته در نمایشگاه شهر استانبول از 125کشور به شمول 60 وزرای تجارت کشورها، تاجران، صنعت‌کاران و سرمایه‌گذاران حضور داشتند.

قابل ذکر است که در حاشیه این نمایشگاه کنفرانس‌های تجارتی، نشست‌های تواصل تجارتی و سایر برنامه‌های اقتصادی نیز برگزار می‌گردد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۴ - ۱۵:۲
Background image

حضور افغانستان برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی حلال استانبول

جلسه که تحت رهبری محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با حضور نمایندگان محترم اتاق‌های سکتوری و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین برگزار گردید،. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۳ - ۹:۲۶
Background image

جلسه تصمیم‌گیری پیرامون فعال‌سازی و ایجاد سردخانه‌ها برگزار می‌گردد

مطابق به فیصله جلسه فوق‌العاده کمیسیون محترم اقتصادی امارت اسلامی افغانستان در رابطه به فعال‌سازی و ایجاد سردخانه‌ها در کشور در مشارکت با سکتور خصوصی؛ قرار است، روز سه‌شنبه هفته‌روان

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۳ - ۹:۸
Background image

غرفه‌های اشتراک‌کنندگان نمایشگاه بین‌المللی آلماتا مشخص گردید

قرار است، نمایشگاه بین‌المللی مجمع افغان – قزاق در شهر آلماتای کشور قزاقستان برگزار گردد و غرفه‌های اشتراک‌کنندگان افغانستان در این نمایشگاه؛ ذریعه قرعه‌کشی شفاف در حضور نمایندگان اتاق. . .

BACK TO NEWS