دیدار محترم الحاج نورالدین عزیزی از ولسوالی زنده‌جان ولایت هرات

reza_admin
شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۸:۳۹
دیدار محترم الحاج نورالدین عزیزی از ولسوالی زنده‌جان ولایت هرات

جمعه مورخ 12رجب‌المرجب 1444 / 14دلو 1401

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت در سفر به ولایت هرات از ولسوالی زنده‌جان ولایت هرات دیدن نموده و با صادرکننده‌گان و باغداران این ولسوالی در زمینه مشکلات فرا راه صادرات انجیر، انگور، زعفران به کشور های همسایه و جهان بحث و تبادل نظر نمودند.

محترم نجیب الله خیراندیش یکی ازسرمایه‌گذاران، ضمن قدردانی ازتشریف‌آوری رهبری وزارت، یادآورشد که ازبرکت خون شهدا و تلاش شبانه روزی ا.ا.ا صلح و امنیت در کشور برگشته است. وی افزود: زعفران، انجیر و انگور هرات خصوصان ولسوالی زنده جان از محبوبیت و طعم خاص برخوردار بوده، ایشان از مقام رهبری وزارت خواستار بازاریابی این محصولات در خارج از کشور گردید.

آقای نورالدین عزیزی، از مهمانوازی بزرگان، باغداران و صادرکننده‌گان ولسوالی زنده جان اظهار سپاسگذاری نموده، و از تلاش ا.ا.ا در زمینه بازاریابی محصولات افغانستان به کشورهای منطقه وجهان خبرداد.

الحاج عزیزی: بر اثر سعی و تلاش بزرگان ا.ا.ا  و وزارت، بیشترین صادرات را  در کشورهای منطقه و جهان داشتیم که در تاریخ کم نظیر بوده است".

در اخیر وزیر صنعت و تجارت خواست تا از حاصلات انجیر، انگورو زعفران آمار دقیق تهیه نموده تا بتوانیم زمینه صادرات آنرا به خارج کشور بهتر مهیا نماید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS