سومین نمایشگاه ملی و بین‌المللی امام ابوحنیفه (رح) افتتاح شد

anwar_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۶ - ۹:۲۳
سومین نمایشگاه ملی و بین‌المللی امام ابوحنیفه (رح) افتتاح شد

یکشنبه ۳ ربیع الثانی ۱۴۴۶ / ۱۵ میزان ۱۴۰۳

سومین دور نمایشگاه ملی و بین‌المللی امام ابوحنیفه (رح) امروز یک‌شنبه مورخ ۱۵میزان سال‌روان در مرکز نمایشگاه بین‌المللی افغانستان با حضور محترم ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان، محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و تعداد از اعضای کابینه امارت اسلامی، دیپلماتان کشورهای دوست و بزرگان سکتورخصوصی افغانستان افتتاح گردید.

این نمایشگاه ملی و بین‌المللی که از سوی اتاق تجارت وسرمایه‌گذاری افغانستان به همکاری وزارت صنعت و تجارت افتتاح گردید، محصولات و تولیدات داخلی و خارجی در ۷۰۰غرفه برای مدت ۷روز به نمایشگاه گذاشته شده است.

معاونیت محترم اقتصادی امارت اسلامی در برنامه افتتاحیه این نمایشگاه، تولیدات داخلی را برای هر کشور با اهمیت دانسته و برگزاری نمایشگاه‌ها را برای معرفی محصولات و تولیدات مهم عنوان نمود و از سرمایه‌گذاران خارجی خواست در سکتور پروسس و بسته‌بندی کالاهای صادرات افغانستان سرمایه‌گذاری نمایند.

در ادامه محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با تشکری از حضور دیپلماتان کشورهای ایران، پا‌کستان، قطر، ترکیه، چین و سایر کشورها و هیئت ایران تحت ریاست والی سیستان و بلوچستان ان کشور، گفت: افغانستان آماده تعاملات با تمام کشورها می‌باشد و از تمام کشورهای دنیا هم می‌خواهد که با افغانستان تعاملات شان را تقویت نمایند.

آقای الحاج عزیزی با صحبت در مورد قانون ساحات صنعتی کشور و مراعت و همکاری با عودت‌کنندگانی که در کشور شان سرمایه‌گداری می‌کنند، اضافه کرد که تمام مسئولین امارت اسلامی از برنامه‌های اقتصادی اعضای سکتورخصوصی حمایت کامل می‌نمایند.

سپس در این برنامه محترم هدایت‌الله بدری، سرپرست وزارت معادن و پطرولیم، عطاالله عمری، سرپرست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، محترم مولوی نورجلال جلالی، سرپرست وزارت صحت عامه، شیخ نورالحق نور، رئیس عمومی اداره امور کشور، محترم شیرمحمد عباس، استانکزی، معین سیاسی وزارت امورخارجه، مولوی زبیر معین وزارت محترم مالیه و محترم مولوی صدیق‌الله، معین وزارت امر بالمعروف ونهي عن المنكر در رابطه به فعالیت‌های و دست‌آوردهای شان و همچنین محترم محمدیونس مهمند، معاون نخست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری و محترم جبار صافی صحبت نمودند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۵:۲
Background image

دیدار سرپرست وزارت صنعت و تجارت با صنعت‌کاران

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت، ظهر امروز چهارشنبه مورخ 18میزان 1403 با محترم شیرباز کمین‌زاده، رئیس اتاق صنایع و معاون افغانستان و تعدادی از صنعت‌کاران دیدار. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۶ - ۹:۳۴
Background image

بازدید هیئت بزرگ وزارت صنعت و تجارت و نهادهای بین‌المللی از پارک صنعتی باریکاب

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در رأس یک هیئت بزرگ متشکل از نمایندگان بانک جهانی، UN، UNDP و UNCTAD و همچنین سفیر کشور چین، رئیس شرکت برشنا، معاون والی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۶ - ۹:۲۳
Background image

سومین نمایشگاه ملی و بین‌المللی امام ابوحنیفه (رح) افتتاح شد

سومین دور نمایشگاه ملی و بین‌المللی امام ابوحنیفه (رح) امروز یک‌شنبه مورخ ۱۵میزان سال‌روان در مرکز نمایشگاه بین‌المللی افغانستان با حضور محترم ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست. . .

BACK TO NEWS