ملاقات با فابریکه‌داران محترم پارک صنعتی شیخ‌مصری

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۴/۷ - ۱۶:۵۴
ملاقات با فابریکه‌داران محترم پارک صنعتی شیخ‌مصری

سه‌شنبه مورخ 7سرطان 1401

محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت با فابریکه‌داران محترم پارک صنعتی شیخ‌مصری ولایت ننگرهار در تالارعمومی کنفرانس‌های این وزارت ملاقات کرد.

در این ملاقات محترم احسان‌الله فطرت رئیس توزیع زمین و مراقبت پارک‌های صنعتی، مولوی محمدزمان ناصری رئیس انکشاف و تطبیق پالیسی پارک‌های صنعتی، رئیس اطلاعات و ارتباط عامه، محترم تور ملنگ رئیس اتاق صنایع و معادن ولایت ننگرهار و فابریکه‌داران این پارک حضور داشتند.

رئیس اتاق صنایع و معادن ولایت ننگرهار به نمایندگی از فابریکه‌داران این پارک صحبت نموده، خواسته‌ها و پیشنهادات را به صورت کتبی ارایه نموده و مشکلات فابریکه‌داران را بیان داشتند.

محترم نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت ضمن تأکید به حرام بودن جریمه از دید بزرگان ا.ا. افغانستان، گفت که شما حامیان اقتصادی مردم افغانستان استید و ما هم توجه‌ داریم که برای فابریکه‌داران سختی بوجود نیاید.

در اخیر سرپرست وزارت صنعت و تجارت به رئیس توزیع زمین و مراقبت پارک‌های صنعتی هدایت داد تا یک کمیته متشکل از وزارت و فابریکه‌داران این پارک ساخته شود و در مورد خواسته‌های فابریکه‌داران کار صورت گیرد.  

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۹:۲۴
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت: از سرمایه گذاران مالیزیای می‌خواهیم تا در افغانستان سرمایه گذاری نمایند

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با نمایندگان از وزارت محترم خارجه، وزارت دفاع، وزارت داخله و نماینده دفتر نخست وزیر مالیزیا برای افغانستان به ریاست دکترخانم. . .

BACK TO NEWS