وزیر صنعت و تجارت؛ به محصولات تولیدی کشور باید بازاریابی جدی صورت گیرد

yonus_shafaq
شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲ - ۱۵:۱۵
وزیر صنعت و تجارت؛ به محصولات تولیدی کشور باید بازاریابی جدی صورت گیرد

شنبه ۲ حوت ۱۳۹۹

نثاراحمد غوریانی وزیر صنعت و تجارت در گفت‌وگوی ویدیوی با اتشه‌های تجارتی این وزارت به بازاریابی جدی به محصولات تولیدی کشور، در کشورهای منطقه و جهان تأکید کرد.

آقای غوریانی از اتشه‌های تجارتی خواست که در کشورهای که وظیفه اجرا می‌کنند؛ باید برای محصولات تولیدی کشور فعالیت جدی بازاریابی را آغاز نمایند تا سطح صادرات کشور در سال آینده‌ی خورشیدی افزایش یابد.

در این گفت‌وگوی ویدیوی، پالیسی بازاریابی به محصولات تولیدی کشور، در کشورهای منطقه و جهان نیز؛ با اتشه‌های تجارتی شریک گردید و وزیر صنعت و تجارت در عملی شدن این پالیسی تأکید کرد.

وزارت صنعت و تجارت در کشورهای مختلف منطقه و جهان اتشه‌های تجارتی دارد و وظایف عمده‌ی آنان بازاریابی به محصولات تولیدی و جذب سرمایه‌گذاری‌ در سکتورهای مختلف می‌باشد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۹:۶
Background image

سومین جلسه هماهنگی بین‌الوزارتی کمیته اقتصادی – تجاری، صنعتی – معدنی و نفتی برگزار گردید

سومین جلسه هماهنگی بین‌الوزارتی در خصوص اجراآت صورت گرفته، پیرامون پلان عمل فعالیت‌های این کمیته با جمهوری اسلامی ایران به رهبری محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۴:۱
Background image

دیدار سرپرست وزارت صنعت و تجارت با یک تن از تجار و سرمایه گذار افغان مقیم آلمان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم انجنیر علی احمد نوروزی یک تن از تجار و سرمایه گذار افغان مقیم کشور آلمان دیدار و ملاقات نمود.

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۳۵
Background image

فابریکه بخش‌آباد با سرمایه‌گذاری 200هزار دالر افتتاح شد

فابریکه تولید آرد بخش‌آباد با هزینه در حدود 200هزار دالر از سوی یک تاجر ملی کشور محترم در حضور حافظ شمس‌الحق اجمل، رئیس صنعت و تجارت ولایت فراه و محترم ملا جمعه‌خان جامی، نماینده مقام. . .

BACK TO NEWS