وزیر صنعت و تجارت: حل مشکلات تجارتی - ترانزیتی و صنعتی سکتورخصوصی در اولویت کاری ما قرار دارد

yonus_shafaq
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۴
وزیر صنعت و تجارت: حل مشکلات تجارتی - ترانزیتی و صنعتی سکتورخصوصی در اولویت کاری ما قرار دارد
چهارشنبه ۱۳ حوت ۱۳۹۹
نثاراحمد غوریانی وزیر صنعت و تجارت که به ولایت ننگرهار سفر کرده است، در یک نشستی با صنعت‌کاران، تجار و نمایندگان مردم ننگرهار در پارلمان تاکید کرد که حل مشکلات تجارتی - ترانزیتی و صنعتی سکتورخصوصی و سرمایه‌گذاران داخلی در اولویت کاری این وزارت قرار دارد.
آقای غوریانی افزود که هدف از سفرش به شهر جلال آباد، بررسی مشکلات و چالش‌های سکتورخصوصی و دریافت فُرصت‌های سرمایه‌گذاری در این ولایت و مشوره با سکتورخصوصی و درج نظریات و پیشنهادات آنان در موافقت‌نامه‌ی جدید ترانزیتی - تجارتی افغانستان و پاکستان می‌باشد.
وزیر صنعت و تجارت همچنین بیان داشت که در این سفر با بررسی مشکلات گمرکی تاجران در گمرک تورخم و دریافت نظریات آنان؛ در مورد راه‌های حل مشکلات آنان با مقامات نهادهای دولتی ذیصلاح بحث و تبادل‌نظر خواهند کرد.
در این نشست صنعت‌کاران، تجار و نمایندگان ولایت ننگرهار در پارلمان ضمن خوش آمدگویی وزیر صنعت و تجارت به شهر جلال آباد، مشکلات و چالش‌های فراراه سکتورخصوصی را با وزیر صنعت و تجارت شریک کرده و نظریات‌شان را در مورد تعدیل موافقت‌نامه‌ی ترانزیتی - تجارتی افغانستان و پاکستان ارایه کردند.
نثاراحمد غوریانی وزیر صنعت و تجارت با دریافت مشکلات و چالش‌های سکتورخصوصی ولایت ننگرهار و نظریات آنان در مورد اپتای جدید گفت که رهبری این وزارت با حمایت قاطع ریاست جمهوری؛ درخواست تعدیل موافقت‌نامه‌ی ترانزیتی - تجارتی افغانستان و پاکستان را با اصول و معیارهای سازمان تجارت جهانی با جانب پاکستان نمود که با موافقت آنان نیز مواجه شد.

 

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS