استماع مشکلات تاجران در بندرحیرتان

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۸ - ۱۴:۵۳
استماع مشکلات تاجران در بندرحیرتان

یک‌شنبه مورخ 1ربیع‌الاول 1445 / 26سنبله 1402

در جلسه که تحت ریاست محترم الحاج نورالدین عزیزی وزیر صنعت و تجارت با حضور نمایندگان اداران ذیدخل و اعضای سکتور خصوص مشکلات تاجران بندر حیرتان استماع و راه‌حل‌های آن جستجو گردید.

الحاج عزیزی در مورد کمتیه بنادر و استعجالیت مشکلات تاجران در بندرحیران و تلاش برای حل آن تأکید نمود.

تاجران مشکلات شان را درقسمت فوموکیشن (دواپاشی) اموال، بالا بودن قیمت انتقال، تراکم بارگیری، اجازه گرفتن از وزارت محترم زارعت و سایر مسائل را بیان داشتند.

تصمیم گرفته شد که اسناد و اموال تاجران در مکان واحد طی مراحل شود، در رابطه به فوموکیشن حکم امیرالمومنین حفظه‌الله صراحت دارد.

محترم الحاج عزیزی در رابطه به صادرات و اجازه وزارت محترم زراعت بیان داشت: ما با آنها در تماس می‌شویم و موضوع را حل خواهیم نمود و همچنین در قسمت مشکلات و نگرانی‌های تاجران از بابت امنیت دفتر و گدام فیصله گردید که هیچ‌کس بدون حکم محکمه اجازه ندارد، مزاحم تاجران گردند.

در اخیر این جلسه با توافق نمایندگان ادارات فیصله گردید که مشکلات یادشده تاجران در بندرحیرتان همراه با راه‌حل‌های آن جهت طی مراحل بعدی به ریاست‌الوزرای کشور پیشنهاد گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۳
Background image

علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در تولید سولر و انرژی برق

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با آقای شییه، یک تن از سرمایه‌گذاران کشور چین دیدار نمود.

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۰
Background image

نمایشگاه گنجینه بامیان اختتام یافت

نمایشگاه که در ولایت بامیان، تحت عنوان گنجینه بامیان در آن ولایت با حضور مقامات امارت اسلامی و اعضای سکتورخصوصی افتتاح گردیده بود، روزگذشته مورخ 5اسد سال‌روان اختتام یافت.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

BACK TO NEWS