افتتاح فابریکه تولید صابون با سرمایه گذاری ۹ میلیون افغانی در تخار

anwar_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۹:۳۴
افتتاح فابریکه تولید صابون با سرمایه گذاری ۹ میلیون افغانی در تخار

یکشنبه ۲۶ شوال المکرم ۱۴۴۵/ ۱۶ ثور ۱۴۰۳

فابریکه تولیدی تخارستان با حضور محترم مفتی عبدالرحمن غزنوی، رئیس صنعت و تجارت تخار، مسئولین ادارات دولتی و صنعت‌کاران این ولایت در شهر تالقان مرکز این ولایت افتتاح گردید.

این فابریکه تولیدی با سرمایه‌گذاری ۹ میلیون افغانی و با تولید ۱۵ هزار کلچه صابون در روز، برای ۱۰ تن زمینه کار را فراهم نموده است.

درمحفل افتتاح این فابریکه آقای غزنوی به بهبود کیفیت در تولیدات تاکید نموده و از مردم ولایت تخار خواست که از محصولات و تولیدات داخلی استفاده نمایند. آقای غزنوی اضافه کرد: کار ایجاد پارک صنعتی ولایت تخار در جریان است و با ایجاد آن تسهیلات بیشتر برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌گردد.

قابل یادآوری است که این فابریکه موادخام تولیدی‌اش را از کشورهای ایران، مالیزیا و اندونیزیا تأمین و صابون‌های لباس‌شویی را در قالب‌های مختلف در بازار عرضه می‌کند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۲۱:۱۲
Background image

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئتی از افغانستان افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئت رسمی امارت اسلامی و سکتورخصوصی افغانستان، امروز سه‌شنبه، ۲ اسد سال‌روان در شهر کنمینگ آن کشور افتتاح گردید.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۶:۱۲
Background image

علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران چینی به تولید انرژِی برق در افغانستان

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با تعدادی از سرمایه‌گذاران کشور چین در دفتر کاری شان دیدار نمود.

BACK TO NEWS