بازدید سرپرست وزارت صنعت و تجارت از فابریکه‌های سمنت و تصفیه موادنفتی

anwar_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۷
بازدید سرپرست وزارت صنعت و تجارت از فابریکه‌های سمنت و تصفیه موادنفتی

چهارشنبه۲۲ شوال المکرم ۱۴۴۵ / ۱۲ ثور ۱۴۰۳

محترم الحاج نورالدین عزیزی با هیئت همراه در ادامه‌ سفر شان به ولایت نیمروز، از فابریکه‌ پروسس سمنت نیمروز که از چند سال به این طرف بنابر دلایل مختلف از فعالیت باز و بیش از ۳۰۰تن کارمند آن بیکار شده و از فابریکه‌ تصفیه موادنفتی عبیدنوری که به ارزش میلیون‌ها دالر خریداری و تاکنون فعال نگردیده و همچنان از فابریکه‌ تصفیه‌ موادنفتی میرویس عطایی که غیرفعال میباشد، بازدید نمود.

محترم الحاج عزیزی در جریان بازدید از فابریکه‌های متذکره، اظهار داشت که این فابریکه‌ها جز سرمایه‌های ملی بوده و فعال شدن دوباره‌ آنها از مکلفیت‌ها و مسئولیت‌های امارت اسلامی می‌باشد. همچنان آقای الحاج عزیزی هدایات لازم را جهت فعال شدن دوباره‌ فابریکه‌های متذکره به مسئولین ذیربط صادر نمود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۲۱:۱۲
Background image

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئتی از افغانستان افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئت رسمی امارت اسلامی و سکتورخصوصی افغانستان، امروز سه‌شنبه، ۲ اسد سال‌روان در شهر کنمینگ آن کشور افتتاح گردید.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۶:۱۲
Background image

علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران چینی به تولید انرژِی برق در افغانستان

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با تعدادی از سرمایه‌گذاران کشور چین در دفتر کاری شان دیدار نمود.

BACK TO NEWS