برگزاری جلسۀ مشترک هماهنگی به منظور تحقق هدایت ۲۰۲۱ مقام عالی ریاست جمهوری

reza_admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۳ - ۱۵:۵۸
برگزاری جلسۀ مشترک هماهنگی به منظور تحقق هدایت ۲۰۲۱ مقام عالی ریاست جمهوری

سه شنبه ۱۲ اسد ۱۴۰۰

جلسۀ مشترم هماهنگی به منظور تحقق هدایت ۲۰۲۱ مقام عالی ریاست جمهوری تحت ریاست سیدمحسن سادات رئیس عمومی پارک های صنعتی و امور صنایع وزارت صنعت و تجارت و با اشتراک نمایندگان ادارۀ واحد تسهیل سرمایه گذاری اداره امور ریاست جمهوری، فدراسیون اتاق¬ها، اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، اتاق صنایع و معادن افغانستان، اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان، اتاق تولیدات زراعت و مالداری افغانستان و اتاق پیشه وران و دوکانداران افغانستان در سالون کنفرانس های عبدالمجید زابلی وزارت صنعت و تجارت برگزار گردید.

 روزارت صنعت و تجارت به منظور رفع مشکلات و چالش های موجود در برابر اتاق پیشه وران و دوکانداران و سایر اتاق های سکتوری، طرح پیشنهادی را به مقام عالی ریاست جمهوری ارائه نمود که به اساس آن، هدایت شماره (۲۰۲۱) مورخ 23 سرطان ۱۴۰۰ مقام عالی ریاست جمهوری مبنی بر چگونگی دلایل ضرورت تعدیل برخی از مواد قانون تنظیم امور اتاق ها و قانون شاروالی ها جهت رفع این مشکلات و چالش ها و ارائۀ آن به شورای عالی اقتصادی صادر گردید.

در این جلسه نماینده های ادارات ذیربط روی مشکلات، چالش ها و دلایل ضرورت تعدیل برخی از مواد قوانین متذکره با تفصیل بحث و تبادل نظر نموده و برای بیرون از آنها فیصله گردید تا هر اداره مستدل و مستند نکات نظر شان را با وزارت صنعت و تجارت شریک ساخته تا از طریق این وزارت، موضوع به یکی از جلسات شورای عالی اقتصادی غرض اتخاذ تصمیم ارائه گردد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۸
Background image

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق افتتاح شد

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق با حضور محترم ملا عبدالغنی بردار، معاون اقتصادی و مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان، آقای سریک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

BACK TO NEWS