دیدار معین وزارت صنعت و تجارت با با آقای ایرگان سزر

reza_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۸:۵۳
دیدار معین وزارت صنعت و تجارت با با آقای ایرگان سزر

پنج‌شنبه مورخ 23شعبان‌المعظم 1444 / 25حوت 1401

محترم الحاج مولوی قدرت الله جمال معین وزارت صنعت وتجارت در دفتر کاری شان با آقای ایرگان سیزر رئیس شرکت ASSTEEL دیدار نمود.

در این دیدار آقای ایرگان سیزر هدف خود را سرمایه گذاری در بخش های مواد غذایی، نوشیدنی و نساجی بیان نموده افزود که میخواهیم محصولات تولیدی خویش را بعد از تولید به ترکیه و کشورهای منطقه صادر نماییم. آقای سیزر افزود ما قبلا از موجودیت فساد و نبود امنیت در افغانستان نگران بودیم، با روی کار آمدن امارت اسلامی افغانستان و تامین امینت از سوی ا ا ا و محو فساد مطمئن هستم که سرمایه گذاران بیشتری به افغانستان آمده و سرمایه گذاری نموده برای مردم افغانستان کارایجاد خواهد شد.

آقای سیزر در بخشی از سخنان خویش از کمک های بشر دوستانه مردم افغانستان برای آسیب دیده گان حوادث زلزله در کشورترکیه ابراز تشکری نمود

محترم الحاج مولوی قدرت الله جمال از تشریف آوری آقای سیزر ابراز امتنان نموده تاثرعمیق خویش را در رابطه به وقع زلزله در کشورترکیه ابراز نمود، آقای جمال دست آوردهای تاریخی کشور ترکیه در جهان اسلام تحسین نموده بر روابط نیک و دیرینه کشور و مردم ترکیه با افغانستان تاکید نمود. آقای مولوی جمال گفت در ا ا ا هیچ نوع فساد وجود نداشته و اعتماد کامل از اجرای شفاف امور وجود دارد. ایشان از صدور ویزه فوری برای کارمندان تخنیکی فابریکات خارجی یاد آوری نموده افزود ضمن دستاوردهای زیاد ا ا ا، ما در تلاش توسعه بیشتر هستیم. وی از فراهم ساختن مکان سرمایگذاری در پارک های صنعتی اطمینان داد. معین وزارت به مسئولین هدایت داد تا با سرمایگذاران در ولایات مورد نظر همکاری نمایند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۶:۴۱
Background image

ملاقات با رئیس شرکت عباس افریدی

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم عباس افریدی، رئیس شرکت عباس افریدی ملاقات نمود.

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۸:۲۰
Background image

تفاهم‌نامه همکاری با 10مؤسسه در بخش تشبثات امضا شد

وزارت صنعت و تجارت جهت حمایت از انکشاف تشبثات کوچک‌تر، کوچک و متوسط با 10مؤسسه تفاهم‌نامه‌های همکاری را امضا نمود.

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

BACK TO NEWS