سرپرست وزارت صنعت و تجارت با مسئولین شرکت کاماز دیدار و ملاقات نمود

anwar_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۸:۵۷
سرپرست وزارت صنعت و تجارت با مسئولین شرکت کاماز دیدار و ملاقات نمود

جمعه ۸ ذوالقعده ۱۴۴۵ / ۲۸ ثور ۱۴۰۳

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت در ادامه سفر شان به جمهوری تاتارستان و اشتراک در پانزدهمین فورم بین المللی اقتصاد روسیه-جهان اسلام، با مسئولین شرکت کاماز دیدار و ملاقات نمود.

در این دیدار مسئولین شرکت کاماز، برای دوباره وارد شدن به بازارهای افغانستان علاقمندی شانرا اظهار داشت و خواهان آغاز فعالیت دوباره شان با همکاری سرمایه‌گذاران افغان در این کشور شدند.

در ادامه مسئولین شرکت کاماز، جهت ایجاد فابریکه بسته بندی موتر در افغانستان نیز خواهان همکاری از سوی امارت اسلامی افغانستان شدند.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت ضمن حمایت و استقبال از پروژهای این شرکت؛ از آنها خواست تا به افغانستان سفر نموده و فرصت های سرمایه‌گذاری، پیشرفت های اخیر اقتصادی را از نزدیک مشاهده نمایند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۲۱:۱۲
Background image

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئتی از افغانستان افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئت رسمی امارت اسلامی و سکتورخصوصی افغانستان، امروز سه‌شنبه، ۲ اسد سال‌روان در شهر کنمینگ آن کشور افتتاح گردید.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۶:۱۲
Background image

علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران چینی به تولید انرژِی برق در افغانستان

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با تعدادی از سرمایه‌گذاران کشور چین در دفتر کاری شان دیدار نمود.

BACK TO NEWS