سمینار سه روزه هماهنگی با نمایندگان واحدهای ولایتی پایان یافت

anwar_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۴ - ۸:۵۰
سمینار سه روزه هماهنگی با نمایندگان واحدهای ولایتی پایان یافت

سه شنبه مورخ ۱۱ رجب المرجب ۱۴۴۵/ ۳  دلو ۱۴۰۲

سمینار سه روزه هماهنگی با نمایندگان واحدهای ولایتی که به هدف انجام بهتر امور، تقویت حکومت‌داری و ارتقای ظرفیت کارمندان واحدهای ولایتی از سوی محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت افتتاح گردید بود؛ با حضور رهبری این وزارت و اشتراک روئسای مرکزی و واحدهای ولایتی و تعدادی از مامورین این وزارت پایان یافت.

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت در آخرین روز این سمینار مسئولین و کارمندان این وزارت را عضو یک خانواده دانسته، گفت: هر قدم را بر می‌دارید؛ پروردگار در نظر داشته باشیم و از تمام روئسای ولایات خواست که با سکتورخصوصی مثل اعضای خانواده شان رفتار و خدمات ارایه نمایند.

آقای الحاج عزیزی با تأکید به افزایش میزان عواید این وزارت در سال‌روان، گفت: باید روی توازن بیلانس تجارت کار صورت گیرد و این مهم با همت ما و شما امکان پذیر است.

سپس محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت در صحبت‌های شان خطاب به اشتراک‌کنندگان در این سمینار گفت: ما و رهبر ا.ا به شما اعتماد کرده‌ایم و یک دقیقه وقت تان را ضایع نکنید. با رهبری و مسئولین ادارات در ولایات تان روابط نزدیک ایجاد و با سکتورخصوصی با آغوش باز همکاری کنید.

آقای مولوی جمال با تأکید به حفظ آرشیف و اسناد اداره، اظهار داشت: در آرشیف‌ها اسناد شهروندان امانت است و باید به خوبی نگهداری شود.

در سومین روز این سمینار تعدادی از روئسای مرکزی مطابق به آجندا، ریاست‌های مربوطه شان را معرفی نموده و در مورد فعالیت‌ها و دست‌آوری‌های ریاست مربوطه صحبت و تجربیات شان را با اشتراک‌کنندگان در میان گذاشتند.

در اخیر این سمینار به نمایندگان واحدهای ولایتی از سوی رهبری وزارت صنعت و تجارت تقدیق‌نامه اهدا گردید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۳
Background image

علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در تولید سولر و انرژی برق

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با آقای شییه، یک تن از سرمایه‌گذاران کشور چین دیدار نمود.

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۰
Background image

نمایشگاه گنجینه بامیان اختتام یافت

نمایشگاه که در ولایت بامیان، تحت عنوان گنجینه بامیان در آن ولایت با حضور مقامات امارت اسلامی و اعضای سکتورخصوصی افتتاح گردیده بود، روزگذشته مورخ 5اسد سال‌روان اختتام یافت.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

BACK TO NEWS