فابریکه‌ی بزرگ تولید کارتن سازی ممتاز خراسان افتتاح گردید

anwar_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۸:۴۶
فابریکه‌ی بزرگ تولید کارتن سازی ممتاز خراسان افتتاح گردید

چهارشنبه ۲۹ شوال المکرم۱۴۴۵/ ۱۹ ثور ۱۴۰۳

در حاشیه‌ی سفر محترم الحاج نور الدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت به ولایت هرات جهت اشتراک در مراسم امضای بیش از ۱۲ قرارداد و تفاهمنامه‌ی تجارتی میان سکتور خصوصی افغانستان و ترکمنستان، ضمن بازدید از شهرک صنعتی این ولایت، فابریکه‌ی بزرگ تولید کارتن سازی ممتاز خراسان، افتتاح گردید.

این فابریکه‌ی عصری و مدرن با سرمایه گذاری پنج ملیون دالر که روزانه ۹۰ هزار متر مربع انواع کارتن را برای محصولات و تولیدات افغانستان تولید میکند، زمینه‌ی کار را برای ۸۰ تن از هموطنان فراهم نموده است.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت حین بازدید از ساحات مختلف شهرک صنعتی هرات، موضوع افزایش مقدار برق مورد نیاز این شهرک را نیز بررسی و هدایات لازم را به مسوولین این پارک صادر نمود.

با توجه به افزایش علاقمندی سکتور خصوصی به سرمایه گذاری در افغانستان و ایجاد فابریکه های تولیدی جدید، کار روی توسعه‌ی فاز چهار و پنج شهرک صنعتی هرات نیز در دستور کار وزارت صنعت و تجارت قرار دارد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۲۱:۱۲
Background image

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئتی از افغانستان افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئت رسمی امارت اسلامی و سکتورخصوصی افغانستان، امروز سه‌شنبه، ۲ اسد سال‌روان در شهر کنمینگ آن کشور افتتاح گردید.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۶:۱۲
Background image

علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران چینی به تولید انرژِی برق در افغانستان

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با تعدادی از سرمایه‌گذاران کشور چین در دفتر کاری شان دیدار نمود.

BACK TO NEWS