ملاقات هیئت امارت اسلامی افغانستان با هیئت جمهوری اسلامی ایران

anwar_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۸:۴۴
ملاقات هیئت امارت اسلامی افغانستان با هیئت جمهوری اسلامی ایران

یکشنبه ۳ ذوالقعدة الحرام۱۴۴۵ / ۲۳ ثور ۱۴۰۳

در حاشه برنامه افتتاح نمایشگاه ملی و بین‌المللی هفته صنعت، هیئت امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با هیئت دولتی و سکتورخصوصی جمهوری اسلامی ایران تحت ریاست محترم غلام‌رضا نجاری، معاون سفارت آن کشور در افغانستان ملاقات نمود.

در این ملاقات براساس توافق‌نامه که در سفر ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان و محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت همراه شان با جمهوری اسلامی صورت گرفته بود، در رابطه به افتتاح نمایندگی دفتر نظام مهندسی ایران در بخش معادن در افغانستان و فراهم نمودن زمینه آموزش برای مهندسان و انجینران افغان در ایران بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

در اخیر این ملاقات جهت برداشتن گام‌های عملی و افتتاح این دفتر در افغانستان و امضای تفاهم‌نامه همکاری با جمهوری اسلامی ایران در بخش انکشاف الی استخراج معادن افغانستان؛ هیئت تماس و تخنیکی از سوی مقام رهبری وزارت صنعت و تجارت به جانب هیئت جمهوری اسلامی ایران معرفی گردید‌.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۲۱:۱۲
Background image

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئتی از افغانستان افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئت رسمی امارت اسلامی و سکتورخصوصی افغانستان، امروز سه‌شنبه، ۲ اسد سال‌روان در شهر کنمینگ آن کشور افتتاح گردید.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۶:۱۲
Background image

علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران چینی به تولید انرژِی برق در افغانستان

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با تعدادی از سرمایه‌گذاران کشور چین در دفتر کاری شان دیدار نمود.

BACK TO NEWS