هیئت مدیره‌ی جدید اتاق زراعت و مال‌داری افغانستان معرفی شد

reza_admin
شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۹:۴
هیئت مدیره‌ی جدید اتاق زراعت و مال‌داری افغانستان معرفی شد

پنج‌شنبه مورخ 9شعبان‌المعظم 1444 / 11حوت 1401

نشست معرفی هیئت مدیره‌ی جدید اتاق زراعت و مال‌داری افغانستان تحت ریاست محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت در تالارمقام رهبری این وزارت برگزار گردید.

در این نشست که محترم محمدنعیم محمدی رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع و اعضای جدید اتاق زراعت و مال‌داری افغانستان به شکل حضوری و آنلاین حضور داشتند، محترم نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت با تأکید به نظم و هماهنگی میان اعضای این اتاق گفت که زراعت افغانستان مانند آب حیات است و هر کس که به اندازه یک قطره هم اگر بتواند همنوا و یک دست کار کند به رشد زراعت کشور کمک زیاد کرده است.

متعاقباً محترم خان‌محمد فروتن سرپرست قبلی اتاق زراعت در رابطه به گذشته، فعالیت و دست‌آوردهای این اتاق و محترم داکتر وسیم مسئول مالی این اتاق در مورد منابع عایداتی اتاق گزارش ارایه کردند.

سپس تعدادی از اشتراک‌کنندگان در رابطه به نوعیت فعالیت شان صحبت نموده از مقام رهبری وزارت صنعت و تجارت مبنی بر حمایت‌های شان از سکتورخصوصی و اتاق زراعت و مالی‌داری افغانستان تشکری نمودند.

در اخیر محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت به اعضای جدید هیئت مدیره‌ی اتاق زراعت و مالی‌داری افغانستان هدایت داد که هر چه عاجل فعالیت شان را در مکان جدیدی که دفتر این اتاق انتقال نموده است، آغاز و در اولین جلسه‌؛ کمیته‌های تخنیکی و تخصصی ایجاد و روی مشکلات و چالش‌ها بحث و نظریات شان توحید نموده، به این وزارت شریک نماید.

اتاق زراعت و مالی‌داری افغانستان در حدود سه سال قبل آغاز به فعالیت نمود و از اینکه تعدادی از اعضای هیئت مدیره‌ی این اتاق در کشور حضور ندارند؛ تصمیم گرفته شد که اعضای هیئت مدیره‌ی جدید و موقت ایجاد تا روی مشکلات، چالش‌ها، پیشنهادات و انتخابات این اتاق کار صورت گیرد.

 قابل یادآوری است که بعد از نشست معرفی هیئت مدیره‌ی جدید اتاق زراعت و مال‌داری افغانستان، دفتر این اتاق که جدیداً در آن انتقال نموده است از سوی مقام رهبری وزارت صنعت و تجارت افتتاح گردید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۳
Background image

علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در تولید سولر و انرژی برق

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با آقای شییه، یک تن از سرمایه‌گذاران کشور چین دیدار نمود.

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۰
Background image

نمایشگاه گنجینه بامیان اختتام یافت

نمایشگاه که در ولایت بامیان، تحت عنوان گنجینه بامیان در آن ولایت با حضور مقامات امارت اسلامی و اعضای سکتورخصوصی افتتاح گردیده بود، روزگذشته مورخ 5اسد سال‌روان اختتام یافت.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

BACK TO NEWS