پروسه داوطلبی انتقالات برای احتیاج حد اقل و حد اکثر، تیل پطرول و تیل دیزل مربوط ریاست عمومی تصدی مواد نفتی و گاز مایع

yonus_shafaq
Tender, bid

Publish Date

Closing Date

Location کابل

ریاست تصدی مواد نفتی و گاز مایع، ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی انتقالات برای احتیاج حد اقل و حد اکثر، تیل پطرول و تیل دیزل مربوط ریاست عمومی تصدی مواد نفتی و گاز مایع از ذخایر بندر تورغندی و ذخایر مولوی صاحب ولایت هرات الی ذخایر مرکزی کابل برای سالهای مالی (1398 و 1399) تحت قرارداد چارچوبی شماره تشخیصیه (MOCI/FLGE/PR/98/002) اشتراک نموده و شرطنامه را در فلش دیسک از {آمریت تهیه  تدارکات ریاست تصدی مواد نفتی و گازمایع} در اوقات رسمی بدست آورده، همچنان سافت آن از طریق ویبسایت اداره تدارکات ملی (www.npa.gov.af) قابل دسترس می باشد داوطلبان آفرهای خویش را مطابق شرایط مندرج شرطنامه و طبق قانون و طرزالعمل تدارکات  طور سربسته از تاریخ نشر اعلان الی25 روز تقویمی} به {آمریت تهیه و تدارکات ریاست عمومی تصدی موادنفتی و گازمایع} واقع {ناحیه 17، سرکوتل خیرخانه} ارایه نمایند؛ آفرهای ناوقت رسیده و انترنیتی قابل پذیرش نمی باشد. تضمین آفر بصورت تضمین بانکی مبلغ (800,000) هشتصد هزار افغانیبوده و جلسه آفرگشایی بروز تعیین شده مندرج در شرطنامه ساعت 10:00 قبل از ظهر در تعمیر پلان این ریاست منزل دوم شعبه حفظ و مراقبت دایر میگردد.

More tenders

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۲:۲۵
Background image

دعوت به داوطلبی تهیه و تدارک دو نوع تیل دیزل و پطرول

ریاست تدارکات وزارت صنعت و تجارت از تمام داوطلبان واجدشرایط دعوت می نماید، تا در پروسه داوطلبی باز داخلی تهیه و تدارکات دو نوع تیل دیزل و پطرول مورد ضرورت سال مالی 1403 این وزارت اشتراک . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۳ - ۱۰:۸ کابل، وزارت صنعت و تجارت واقع دارالمان، جوار شورای ملی سابقه
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت صنعت و تجارت در نظر دارد، قرارداد روغنیات (تیل پطرول و دیزل) دو ربع اخیر سال مالی 1402

دوشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۵ - ۱۳:۴ کابل، وزارت صنعت و تجارت واقع دارالمان، جوار شورای ملی سابقه
Background image

اطلاعیه تصمیم قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود. وزارت صنعت و تجارت در نظر دارد، قرارداد اعمار ساحه تجارتی دوراهی حیرتان ولایت بلخ را که تحت شماره . . .

Back to tenders