یازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین دایر گردید

anwar_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۹:۳۳
یازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین دایر گردید

شنبه ۲۷ صفرالمظفر ۱۴۴۶ / ۱۰ سنبله ۱۴۰۳

یازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین کشور قبل از ظهر امروز تحت رهبری محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با اشتراک اعضای محترم هیئت مدیره این اتحادیه به شکل حضوری و آنلاین دایر گردید.

در این جلسه محترم عبدالمنان حیدری، رئیس عامل هیئت مدیره این اتحادیه، در مورد کارکردها و فعالیت‌هایش در 8ماه، محترم نوراحمدی نوری، معاون نخست اتحادیه، در رابطه به اشتراک اعضای اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و نمایشگاه مخصوص قالین در ولایت قندهار و سفرهای ولایتی هیئت همراه‌اش و محترم قربان‌علی جمشیدزاده، معاون فنی و تخنیکی این اتحادیه، در مورد بررسی موضوع مالی زون شرق گزارش‌های شان را شریک کردند.

همچنین در این جلسه پیرامون 1هزار جریب زمین و فابریکه شست ولایت هرات، کمیته اجرائیه اتحادیه، و زمین موجود میان دوبلاک اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین بحث و تبادل‌نظر صورت گرفته، فیصله‌ها و تصمیمات؛ جلسه دهم هیئت مدیره تعقیب گردید.

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین این وزارت گفت: قالین افغانستان با کیفیت معیاری که دارد به یک برندخاص در جهان تبدیل شده است و امارت اسلامی متعهد به آوردن سهولت و همکاری کامل با سکتورخصوصی و به خصوص به سکتورهای که برای هموطنان کار ایجاد نموده، می‌باشد که سکتورقالین یکی از این سکتورهای فعال است.

آقای زاهد در مورد پیشنهادات و مشکلات این اتحادیه اضافه کرد که رهبری وزارت صنعت و تجارت همیشه از سکتورقالین حمایت همه‌جانبه نموده و موضوعات مورد بحث کتباً به این وزارت شریک گردد.

در این جلسه یک هیئت 3نفره از اعضای هیئت مدیره برای بررسی عواید و مصارفات این اتحادیه و یک هیئت مشترک از وزارت صنعت و تجارت و اتحادیه قالین جهت بررسی ساحات و زمین‌های اتحادیه قالین توظیف گردید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۹:۳۳
Background image

یازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین دایر گردید

یازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین کشور قبل از ظهر امروز تحت رهبری محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با اشتراک اعضای محترم هیئت مدیره. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

جزئیات بیشتر در مورد مرکز تجارتی ترمز

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت بعد از افتتاح مرکز تجارتی ترمز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها، پیرامون این مرکز جزئیات بیشتر ارایه نمود

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۳
Background image

نشست کاری پیرامون تنفیذ و چگونگی تطبیق قانون ساحات صنعتی برگزار گردید

نشستی که تحت رهبری محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت با حضور محترم قاری عبدالمجید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع و رئیس هیئت ارزیابی و بررسی اسناد مربوط به. . .

BACK TO NEWS