بازدید هیئت بزرگ وزارت صنعت و تجارت و نهادهای بین‌المللی از پارک صنعتی باریکاب

anwar_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۶ - ۹:۳۴
بازدید هیئت بزرگ وزارت صنعت و تجارت و نهادهای بین‌المللی از پارک صنعتی باریکاب

یکشنبه ۳ ربیع الثانی ۱۴۴۶ / ۱۵ میزان ۱۴۰۳

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در رأس یک هیئت بزرگ متشکل از نمایندگان بانک جهانی، UN، UNDP و UNCTAD و همچنین سفیر کشور چین، رئیس شرکت برشنا، معاون والی ولایت پروان، مشاور ارشد مقام وزارت و رئیس صنعت و تجارت آن ولایت از پارک صنعتی باریکاب و فابریکه‌های این پارک صنعتی بازدید نمودند.

این سفر که به هدف حمایت از سکتورخصوصی کشور و رسیدگی به مشکلات زیربنایی و کمبود برق پارک صنعتی باریکاب صورت گرفت بود، هیئت متذکره ضمن بازدید از پارک صنعتی باریکاب و فابریکه‌های آن پارک صنعتی، از ساحه الغوی که جهت تأسیس پارک صنعتی جدید در ولایت پروان پیشنهاد شده است، بازدید نمود.

قابل ذکر است که این سفر براساس برنامه‌های وزارت صنعت و تجارت و نشست‌های که با نمایندگان نهادهای بین‌المللی دایر گردیده بود و همچنین در نشست دوحه سوم تلاش صورت گرفت که از سکتورخصوصی افغانستان با یک اقتصاد باثبات حمایت گردد که یگانه راه حل؛ حمایت از سرمایه‌گذاران در پارک‌های صنعتی شناسایی و فیصله گردید که وزارت صنعت و تجارت، ریاست برشنا و نهادهای مختلف جامعه جهانی و سفارت کشور چین جهت حمایت از سکتورخصوصی، همکاری‌های مشترک داشته باشند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۵:۲
Background image

دیدار سرپرست وزارت صنعت و تجارت با صنعت‌کاران

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت، ظهر امروز چهارشنبه مورخ 18میزان 1403 با محترم شیرباز کمین‌زاده، رئیس اتاق صنایع و معاون افغانستان و تعدادی از صنعت‌کاران دیدار. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۶ - ۹:۳۴
Background image

بازدید هیئت بزرگ وزارت صنعت و تجارت و نهادهای بین‌المللی از پارک صنعتی باریکاب

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در رأس یک هیئت بزرگ متشکل از نمایندگان بانک جهانی، UN، UNDP و UNCTAD و همچنین سفیر کشور چین، رئیس شرکت برشنا، معاون والی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۶ - ۹:۲۳
Background image

سومین نمایشگاه ملی و بین‌المللی امام ابوحنیفه (رح) افتتاح شد

سومین دور نمایشگاه ملی و بین‌المللی امام ابوحنیفه (رح) امروز یک‌شنبه مورخ ۱۵میزان سال‌روان در مرکز نمایشگاه بین‌المللی افغانستان با حضور محترم ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست. . .

BACK TO NEWS