توزیع ماشین‌آلات، وسایل و تجهیزات صنعتی به صنعت‌کاران

reza_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۸/۱۰ - ۱۲:۱۱
توزیع ماشین‌آلات، وسایل و تجهیزات صنعتی به صنعت‌کاران

چهارشنبه مورخ 16ربیع‌الثانی 1445 / 10عقرب 1402

برای رشد و حمایت از تولیدات داخلی روزگذشته برای 19فابریکه تولیدی در ولایت جوزجان ماشین‌آلات، وسایل و تجهیزات صنعتی توزیع گردید.

محترم مولوی نیازمحمد تواب رئیس صنعت و تجارت جوزجان گفت که براساس سروی که قبلا به هدف رشد، توسعه و حمایت از تولیدات داخلی صورت گرفت بود؛ امروز به ارزش 1 الی 4 هزار دالر آمریکایی برای 19فابریکه، سه عراده سه‌چرخه زرنج، 60بوشکه روغن، ماشین‌آلات و وسایل و موادخام صنایع‌دستی و خیاطی برای خانم‌های صنعت‌کار در این ولایت توزیع گردید.

شماری از مسئولین فابریکه‌های صنعتی/تولیدی ولایت جوزجان؛  توزیع چنین کمک‌ها را در راستای رشد و توسعه تولیدات داخلی یک اقدام نیک عنوان نموده، می‌گویند: پس از حاکمیت ا.ا در کشور توجه خوبی به توسعه و حمایت فابریکه‌ها و شرکت‌های صنعتی صورت گرفته است. آنها از ا.ا و دفاتر سازمان‌های بین‌المللی کمک‌کننده می‌خواهند؛ جهت رشد و حمایت تولیدات داخلی چنین کمک‌ها را ادامه دهند.

قابل ذکر است که در ولایت جوزجان در حدود 200فابریکه و شرکت تولیدی/صنعتی فعالیت دارد و این کمک‌ها به همکاری سازمان بین‌المللی مهاجرت توزیع گردید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۲۱:۱۲
Background image

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئتی از افغانستان افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئت رسمی امارت اسلامی و سکتورخصوصی افغانستان، امروز سه‌شنبه، ۲ اسد سال‌روان در شهر کنمینگ آن کشور افتتاح گردید.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۶:۱۲
Background image

علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران چینی به تولید انرژِی برق در افغانستان

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با تعدادی از سرمایه‌گذاران کشور چین در دفتر کاری شان دیدار نمود.

BACK TO NEWS