دیدار وزیر صنعت و تجارت با شورای انسجام ترانسپورت زمینی افغانستان

reza_admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۳ - ۱۶:۱۵
دیدار وزیر صنعت و تجارت با شورای انسجام ترانسپورت زمینی افغانستان

سهشنبه 12 اسد 1400

نثاراحمد غوریانی وزیر صنعت و تجارت با هیئت رهبری شورای انسجان ترانسپورت زمینی افغانستان در تالار کنفرانس‌های شهید سیدمصطفی کاظمی دیدار و روی مشکلات سکتورترانسپورت و چگونگی ایجاد اتاق ترانسپورت افغانستان بحث و تبادل‌نظر کرد.

طالعمحمد اتمان‌زی رئیس شورای انسجام ترانسپورت زمینی افغانستان مشکلات و چالش‌های فراراه‌ی سکتورترانسپورت کشور را با رهبری وزارت صنعت و تجارت شریک کرده و خواهان همکاری این وزارت در حل این مشکلات گردید.

آقای اتمان‌زی از رهبری این وزارت خواست که سکتورترانسپورت را در ایجاد اتاق ترانسپورت افغانستان همکاری جدی نماید.

نثاراحمد غوریانی ضمن استماع مشکلات سکتورترانسپورت گفت که این وزارت با تمام توان و تلاش در راستای حل مشکلات سکتورمتذکره کار می‌کند.

آقای غوریانی افزود که حل مشکلات سکتورترانسپورت به معنای بهبودوضعیت اقتصادی، تجارتی  و ارتقای سطح و رفاه‌ی زندگی مردم افغانستان می‌باشد.

وزیر صنعت و تجارت همچنین به بخش حقوقی و مشاوریت امورفدراسیون اتاق‌ها و اتاق‌های سکتوری این وزارت هدایت داد تا زمینه‌های لازم حقوقی و تخنیکی را برای ایجاد اتاق ترانسپورت کشور فراهم کنند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۳۷
Background image

هیئت وزارت صنعت و تجارت از پارک‌های صنعتی ولایت پروان بازدید نمود

محترم مولوی عبدالحمید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع، رئیس توزیع زمین پارک‌های صنعتی این وزارت و رئیس صنعت و تجارت ولایت پروان از پارک‌های صنعتی باریک‌آب

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۱۶
Background image

استماع مشکلات صنعت‌کاران ولایت هرات

محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در ادامه دیدارهای شان در ولایت هرات، در شهرک صنعتی هرات با صنعت‌کاران این شهرک دیدار و ملاقات نمودند.

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۱:۴۹
Background image

دیدار معین وزارت صنعت و تجارت با تاجران ولایت هرات

محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در ادامه سفر ولایتی با هیئت همراه شان وارد ولایت هرات شده و با تاجران آن ولایت دیدار نمود.

BACK TO NEWS